Meistarklases par zinātnes komercializāciju un mārketingu

2019. gada 8. un 9. janvārī piecas RTU zinātnisko projektu komandas piedalījās Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) organizētajā meistarklasē «Zinātnes komercializācija, mārketings un risinājumu veidošana».

Meistarklašu vadītāji uzņēmuma «Growth Studio» pārstāvji no Lielbritānijas Pols Finčs (Paul Finch) un Raiens Džavads (Rayan Jawad) zinātniekus iepazīstināja ar savu pieredzi un praktiskajās nodarbībās stāstīja par biznesa modelēšanu, nozares ekosistēmu un tirgus segmentāciju, mērķa tirgum atbilstoša piedāvājuma izveidi, piedāvājuma un mērķa tirgus pārbaudi, kā arī sniedza individuālas konsultācijas.

No RTU puses seminārā piedalījās komandas no četriem RTU komercializācijas projektiem: «Dabisks termoiepakojums», «Termoplastiska Hibrīdšķiedra Aditīvām Ražošanas Tehnoloģijām – 3D. TEHART», «Daudzu robotu sistēmas industriālu telpu uzkopšanai», «Superkritiskā Omega-3 eļļa no ražošanas blakusproduktiem», kā arī Inovāciju un tehnoloģiju pārneses centra pārstāves Ineta Portnova un Lita Lazdiņa.

Seminārs sniedza lielisku iespēju papildināt zināšanas tehnoloģiju komercializēšanas jomā, vēršot uzmanību uz aktuālajiem aspektiem, izaicinājumiem un potenciālajiem attīstības virzieniem.

| Lita Lazdiņa, RTU Inovāciju un tehnoloģiju pārneses centrs